1

Temat: Mały problem....

Jeden z Prezesów spółki należącej do Gminy złożył mi propozycję przeprowadzania przetargów publicznych  na umowę zlecenie, ponieważ nie mają dużo przetargów, a osoba która robiła je dotychczas odeszła o nich..Powiem, że ciekawa propozycja, nie miej jednak ile bym mógł oczekiwać za wykonanie takiej dokumentacji?! Wiem, że wartość wynosi ok. 200 tyś. PLN i dotyczy leasingu (czyli usługi i dostawy) poniżej progu z art. 11 ust. 8 PZP.
Dajcie znać, może ktoś miał podobne dylematy?

2

Odp: Mały problem....

Kurcze, ciężko tutaj (publicznie) dyskutować o kasie
(300)

3

Odp: Mały problem....

zanim ja przyszedłem do swojej jedn. to  wcześniej
były u nas robione zam. publ. również na zlecenie i za zrobienie dokumentacji i spr. ofert,
ogólnie całej procedury wspomniany człowiek brał 1000,00 zł.

4

Odp: Mały problem....

Zależy czy masz to przeprowadzić od A do Z, czy tylko SIWZ i załączniki.

5

Odp: Mały problem....

Od A do Z.
Wiem, że to ciężki temat (kasa) - dzięki za wszelkie podpowiedzi.

6

Odp: Mały problem....

należy się cenić 1500

7

Odp: Mały problem....

800 - 1200 w zależności od tego czy jest ryzyko, że przetarg się przeciągnie. mi zdarzyło się utknąć pół roku (budowalanka, ograniczony, projektant coś tam źle namodził) ale PO już nie straszny :-) i dodatkowa kasa i ładnie by wyglądało jakby trzeba było pisać CV.  Bierz i się nie zastanawiaj. Ustal tylko (o ile nie jesteś prawnikiem) czy możesz sobie konsultować dokumenty z ich radcą.