1

Temat: Usługi pocztowe

Mam problem. Mamy zawartą umowę na świadczenie usług pocztowych dla przesyłek do 50g. Umowa zawarta z wolnej ręki. W umowie mamy podane terminy świadczenia usług tzn. godziny odbioru poczty - graniczna godz. to 16.00. Zdarza sie, ze pracownik musi nadac pilnie korespondencję (poleconą ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) danego dnia, nawet o godzinie 18-19 (liczy sie data stempla z poczty)  i  wtedy robi sie problem-pracownik płaci ze swojej kieszeni za wysylke, bo to nie wchodzi w zakres umowy. Jak rozwiązać tą sytuację?

2

Odp: Usługi pocztowe

A jaka jest umowa i co przewiduje?

3

Odp: Usługi pocztowe

No własnie, umowa jest terminowa, listonosz odbiera korespondencje w godz. pracy czyli do godz. 16.00 na podstawie wydruku z systemu (nr korespondencji, adresy itp.) i potwierdza odbiór. Sprawa sie komplikuje bo mamy frankownicę, przez która przechodzi cała korespondencja do wysyłki sad

4

Odp: Usługi pocztowe

Aneksujcie umowę o zapisy które pozwolą wam zgodnie z umową rozwiązać ten problem. Jest to zamówienie z wolnej ręki więc nie ma zastosowania art 144

5

Odp: Usługi pocztowe

jarosław napisał/a:

Jest to zamówienie z wolnej ręki więc nie ma zastosowania art 144

Hmm, szerzej tu: http://www.uzp.gov.pl/cmsws/page/?D;665;dopuszczalnosc_zmiany_umowy_zawartej_po_przeprowadzeniu_postepowania_w_trybie_zamowienia_z_wolnej_reki..html