1

Temat: upowaznienie

witam

dowiedziałem się ze w mojej jednostce przygotowują upoważnienie o następującej treści

Działając na podstawie art. 18 ust 2 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. o Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm. ), w związku z przepisami ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.) upoważniam Pana do:
1. Wykonywania zadań i czynności w zakresie:
1)    przygotowywania i przeprowadzania postępowań z zakresu zamówień, a w szczególności publikacja ogłoszeń, prowadzenie dokumentacji postępowania, zawiadamianie o wynikach postępowania,
2)    wydawania i przyjmowania dokumentów przetargowych związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne,
3)    prowadzenia rejestru zamówień publicznych, protestów, odwołań,
4)    występowania w imieniu Urzędu lub Gminy do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz do UZP,
5)    prowadzenia zbiorczej sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych,
6)    przechowywania dokumentacji przetargowej z udzielonych zamówień publicznych przez okres trzech lat, a następnie przekazywanie do archiwum,
7)    przeprowadzania postępowań w sprawie zamówienia publicznego, w tym przetargów na dostawy, usługi i roboty budowlane,
8)    nadzorowania przygotowywania postępowań z zakresu zamówień ,publicznych i weryfikowanie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanych przez pracowników z innych referatów zlecających przeprowadzenie postępowania,
9)    współpracy z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie za przedmiotowe zamówienia w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
10)    koordynowania pracy komórek organizacyjnych oraz jednostek organizacyjnych w zakresie zamówień publicznych,
11)    składania burmistrzowi i Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych  okresowych sprawozdań  w zakresie zamówień publicznych,
12)    analizy procedur obowiązujących w Urzędzie  i wnioskowaniu odpowiednich zmian,
13)    przekładania burmistrzowi do zatwierdzenia materiałów dotyczących zamówień publicznych w tym wyboru, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń,
14)    prowadzenia spraw z zakresu  odwołań w ramach ustawy prawo zamówień publicznych,
15)    procedur pozyskiwania środków unijnych i dotacji na realizację inwestycji i remontów komunalnych:
a)    przygotowywanie i przeprowadzenie procedur dotyczących udzielania dotacji ,
b)    przygotowywanie umów i zleceń na realizację zadań,
c)    dokonywanie kontroli merytorycznej w zakresie prawidłowości, celowości, legalności i gospodarności udzielonych dotacji,
d)    wszczęcie i prowadzenie postępowania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości  w  wykorzystaniu udzielonej dotacji,
e)    akceptacja sprawozdań po rozliczeniu dotacji .

2. Podpisywania w imieniu Burmistrza pism, wezwań, zawiadomień, zaświadczeń i innych
    dokumentów  związanych z realizacją zadań określonych w powierzonym zakresie
    czynności,

Ponosi Pan pełną odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków przypisanych
w powierzonym  zakresie czynności i niniejszym upoważnieniu


powiedzcie czy podpisalibyście takie upoważnienie i za jakie wynagrodzenie.

pozdrawiam

2

Odp: upowaznienie

No no , to trochę ci podokładali .... wynagrodzenie .... godziwe i adekwatne do takiego zakresu ...

3

Odp: upowaznienie

I co ? to jest dużo ja mam jeszcze 3 razy tyle a wynagrodzenie do d.............. .

4

Odp: upowaznienie

no tak tylko że poza tym upoważnieniem mam jeszcze zakres czynności na pięć stron a w nim między innymi kompleksowa realizacja inwestycji i remontów, numeracja porządkowa, decyzje za zajęcie pasa, uzgadnianie projektów, prace nad WPI,  opracowywanie wniosków aplikacyjnych, rozliczanie projektów
i wszystko za 2100

5

Odp: upowaznienie

mam 70 zeta więcej hahah i podobny zakres