Temat: upowaznienie
witam
dowiedziałem się ze w mojej jednostce przygotowują upoważnienie o następującej treści
Działając na podstawie art. 18 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm. ), w związku z przepisami ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.) upoważniam Pana do:
1. Wykonywania zadań i czynności w zakresie:
1) przygotowywania i przeprowadzania postępowań z zakresu zamówień, a w szczególności publikacja ogłoszeń, prowadzenie dokumentacji postępowania, zawiadamianie o wynikach postępowania,
2) wydawania i przyjmowania dokumentów przetargowych związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne,
3) prowadzenia rejestru zamówień publicznych, protestów, odwołań,
4) występowania w imieniu Urzędu lub Gminy do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz do UZP,
5) prowadzenia zbiorczej sprawozdawczości z udzielonych zamówień publicznych,
6) przechowywania dokumentacji przetargowej z udzielonych zamówień publicznych przez okres trzech lat, a następnie przekazywanie do archiwum,
7) przeprowadzania postępowań w sprawie zamówienia publicznego, w tym przetargów na dostawy, usługi i roboty budowlane,
8) nadzorowania przygotowywania postępowań z zakresu zamówień ,publicznych i weryfikowanie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanych przez pracowników z innych referatów zlecających przeprowadzenie postępowania,
9) współpracy z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie za przedmiotowe zamówienia w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
10) koordynowania pracy komórek organizacyjnych oraz jednostek organizacyjnych w zakresie zamówień publicznych,
11) składania burmistrzowi i Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych okresowych sprawozdań w zakresie zamówień publicznych,
12) analizy procedur obowiązujących w Urzędzie i wnioskowaniu odpowiednich zmian,
13) przekładania burmistrzowi do zatwierdzenia materiałów dotyczących zamówień publicznych w tym wyboru, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń,
14) prowadzenia spraw z zakresu odwołań w ramach ustawy prawo zamówień publicznych,
15) procedur pozyskiwania środków unijnych i dotacji na realizację inwestycji i remontów komunalnych:
a) przygotowywanie i przeprowadzenie procedur dotyczących udzielania dotacji ,
b) przygotowywanie umów i zleceń na realizację zadań,
c) dokonywanie kontroli merytorycznej w zakresie prawidłowości, celowości, legalności i gospodarności udzielonych dotacji,
d) wszczęcie i prowadzenie postępowania w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykorzystaniu udzielonej dotacji,
e) akceptacja sprawozdań po rozliczeniu dotacji .
2. Podpisywania w imieniu Burmistrza pism, wezwań, zawiadomień, zaświadczeń i innych
dokumentów związanych z realizacją zadań określonych w powierzonym zakresie
czynności,
Ponosi Pan pełną odpowiedzialność z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków przypisanych
w powierzonym zakresie czynności i niniejszym upoważnieniu
powiedzcie czy podpisalibyście takie upoważnienie i za jakie wynagrodzenie.
pozdrawiam