Temat: referencje
Witam
Proszę o podpowiedź w kwestii referencji - w zasadzie chciałbym tylko potwierdzić czy dobrze myślę.
Wymagaliśmy aby Wykonawca do wykazu usług dołączył dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca zamieścił w wykazie 4 usługi - do dwóch załączył referencje (nie mam do nich zastrzeżeń) a do dwóch pozostałych załączył protokoły odbioru. W treści tych protokołów znalazłem następujące zapisy:
- w zakresie prowadzonych prac nie wniesiono uwag
- niniejszy protokół, obustronnie podpisany bez zastrzeżeń, stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT i zapłaty wynagrodzenia umownego. Protokół jest dołączany przez Wykonawcę do faktury.
Moim skromnym zdaniem protokoły z takimi zapisami nie są dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
Czy dobrze główkuję, żeby wezwać Wykonawcę do uzupełnienia na podstawie 26.3?
Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź.