Jeśli przez COVID-19 firma ma problemy z realizacją kontraktu, zamawiający będzie musiał zgodzić się na jego zmianę, np. wydłużenie terminu. Chodzi o przyjęty w środę przez rząd projekt ustawy o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych na zapewnienie płynności finansowej przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 (tzw. tarcza antykryzysowa 4.0). Choć nazwa może być myląca, to wiele z jego przepisów dotyczy rynku zamówień publicznych. Początkowo przewidziano je w tarczy 3.0, ale w ostatecznej wersji projektu tamtej, obowiązującej już ustawy, nie zostały one ujęte. Teraz odnalazły się w projekcie tarczy 4.0.
Ostatnie wpisy
-
14 STYCZNIA 2025 ROKU- Jak liczyć okres wykluczenia wykonawcy z postępowania?
-
10 STYCZNIA 2025 rOKU – Wykluczenie spółki z unijnego zamówienia
-
10 STYCZNIA 2025 rOKU – Kilka sposobów na biznes z podmiotem publicznym
-
29 LISTOPADA 2024 roku – Nieuzasadniony podział zamówienia przy projektach z udziałem środków unijnych
-
10 LISTOPADA 2024 roku – Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
-
5 LISTOPADA 2024 roku – Teresa Siudem: Czy zamawiający może obniżyć karę umowną?
-
6 LISTOPADA 2024 roku – Po wyroku TSUE ws. zamówień publicznych: samorządy lokalne potrzebują wskazówek.
-
8 LISTOPADA 2024 roku – Umowa ramowa – jak określić warunki współpracy z kontrahentem?