W ostatnim czasie pojawiają się głosy, że w związku z wyrokiem TSUE z 21 marca 2019 r. w sprawach połączonych C-266/17 i C-267/17 obecnie nie jest dopuszczalne udzielanie bezpośrednich zamówień (tzw. zamówień „in-house”) na usługi publicznego transportu autobusowego. Poglądy wynikają z braku rozważenia istoty zagadnienia i są zasadniczo błędne. We wspomnianej sprawie TSUE rozstrzygał spór interpretacyjny, który powstał w judykaturze niemieckiej, na gruncie
Ostatnie wpisy
-
14 STYCZNIA 2025 ROKU- Jak liczyć okres wykluczenia wykonawcy z postępowania?
-
10 STYCZNIA 2025 rOKU – Wykluczenie spółki z unijnego zamówienia
-
10 STYCZNIA 2025 rOKU – Kilka sposobów na biznes z podmiotem publicznym
-
29 LISTOPADA 2024 roku – Nieuzasadniony podział zamówienia przy projektach z udziałem środków unijnych
-
10 LISTOPADA 2024 roku – Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
-
5 LISTOPADA 2024 roku – Teresa Siudem: Czy zamawiający może obniżyć karę umowną?
-
6 LISTOPADA 2024 roku – Po wyroku TSUE ws. zamówień publicznych: samorządy lokalne potrzebują wskazówek.
-
8 LISTOPADA 2024 roku – Umowa ramowa – jak określić warunki współpracy z kontrahentem?