Jakie funkcje realizuje moduł RAPORTY w systemie Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia?

System Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia ma budowę modułową. Poniżej pokażemy jakie funkcje realizowane są przez moduł RAPORTY w systemie Rodzajowa Ewidencja Wydatków plus Umowy i Zamówienia.

Moduł RAPORTY wywoływany jest z poziomu menu głównego systemu.

U dołu ekranu po lewej stronie znajdują się dodatkowe informacje:

  • Okres budżetowy – wskazuje na jakim okresie budżetowym pracujemy aktualnie
  • Kontrolka Serwera – zielona – serwer włączony, czerwona – serwer wyłączony, co oznacza brak dostępu do bazy danych.
  • Termin upływu ważności licencji – w okresie dwóch ostatnich tygodni ważności licencji termin ten podświetla się na czerwono.
  • Limit ilości użytkowników systemu przewidzianych licencją – wskazuje maksymalną ilość użytkowników jaką można dodać w module Administracja/Użytkownicy.

Raporty dostępne w systemie:

Zakładka Sumy:

  • Sumy wydatków według rodzaju
  • Całkowita suma wydatków

Zakładka Wydatki:

  • Wydatki według rodzajów
  • Wydatki według umów lub zamówień
  • Wydatki według kontrahentów

Zakładka Zamówienia:

  • Zamówienia według rodzajów
  • Zamówienia zrealizowane

Zakładka Umowy:

  • Umowy według rodzajów
  • Umowy według kontrahentów
  • Umowy w toku
  • Umowy zrealizowane

Zakładka Zestawienia:

  • Zestawienia dostaw – wydatki
  • Zestawienia usług – wydatki
  • Zestawienia robót budowlanych – wydatki

Poniżej przedstawiono widok przykładowego raportu generowane do pliku PDF.

Ostatnie wpisy