noweprzetargi.pl

Dostępność cyfrowa w zamówieniach publicznych

Data 28 czerwca 2025 r. to moment wejścia w życie Polskiego Aktu o Dostępności, wdrażającego unijny Europejski Akt o Dostępności. Nowe przepisy nakładają obowiązek zapewnienia dostępności cyfrowej produktów i usług – także w zamówieniach publicznych.

Szkolenie „Dostępność cyfrowa w zamówieniach publicznych” pomoże przygotować się do tych zmian. Uczestnicy poznają obowiązujące przepisy, standardy (w tym WCAG 2.1) oraz nauczą się tworzyć dokumenty dostępne cyfrowo, m.in. SWZ i oferty, z wykorzystaniem praktycznych narzędzi.

Grzegorz Basiński

Prowadzący: Grzegorz Basiński

WIĘCEJ

Cena od: 590 zł

Najbliższe terminy

Widok:
Szkolenie - Dostępność cyfrowa w zamówieniach publicznych - jak tworzyć dokumenty dostępne cyfrowo.

Dostępność cyfrowa w zamówieniach publicznych - jak tworzyć dokumenty dostępne cyfrowo.

Prowadzący:

Grzegorz Basiński

Termin:

25.07.2025 (za 20 dni)

Czas Trwania:

1 dzień

Miejsce:

ONLINE

Cena VAT zwolniony:

590 zł

Cena VAT 23%:

725 zł

Więcej
Szkolenie - Dostępność cyfrowa w zamówieniach publicznych - jak tworzyć dokumenty dostępne cyfrowo.

Dostępność cyfrowa w zamówieniach publicznych - jak tworzyć dokumenty dostępne cyfrowo.

Prowadzący:

Grzegorz Basiński

Termin:

22.09.2025 (za 79 dni)

Czas Trwania:

1 dzień

Miejsce:

ONLINE

Cena VAT zwolniony:

590 zł

Cena VAT 23%:

725 zł

Więcej

Zakres szkolenia Dostępność cyfrowa w zamówieniach publicznych

Dostępność cyfrowa w zamówieniach publicznych – jak tworzyć dokumenty dostępne cyfrowo.

 

  1. Wprowadzenie do cyberbezpieczeństwa w zamówieniach publicznych:
  2. Znaczenie cyberbezpieczeństwa w administracji.
  3. Najczęstsze cyberzagrożenia.
  4. Odpowiedzialność kierownictwa i działów IT w zakresie bezpieczeństwa informacji.
  1. Ustawa Prawo zamówień publicznych (PZP) a ochrona informacji.
  2. Ustawa o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa i jej wpływ na zamówienia publiczne.
  3. RODO i ochrona danych osobowych w procesie udzielania zamówień.
  4. Odpowiedzialność prawna za wycieki informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa i zamawiającego.

 

  1. Definicja tajemnicy przedsiębiorstwa i tajemnicy zamawiającego.
  2. Jak prawidłowo pracować z dokumentem elektronicznym w zamówieniach publicznych?
  3. Metody zabezpieczania informacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia.
  4. Najczęstsze błędy prowadzące do wycieku informacji.
  1. Kanały komunikacji a ryzyko cyberataków (ePUAP, eDoręczenia, e-mail, systemy EZD, podpis elektroniczny).
  2. Szyfrowanie i bezpieczne przekazywanie dokumentów.
  3. Narzędzia do wymiany plików i ich bezpieczeństwo.
  4. Jak wykrywać próby wyłudzenia poufnych informacji?
  1. Socjotechnika i phishing – jak rozpoznać atak?
  2. Złośliwe oprogramowanie i jego wpływ na procesy przetargowe.
  3. Bezpieczeństwo platform zakupowych i systemów do obsługi zamówień.
  4. Audyt cyberbezpieczeństwa w dziale zamówień publicznych – dobre praktyki.
  1. Kluczowe wnioski i rekomendacje.
  2. Odpowiedzi na pytania uczestników.
  3. Omówienie najważniejszych zmian do wdrożenia w organizacji.

 

Szkolenie skierowane jest do pracowników zamawiających odpowiedzialnych za przygotowanie i publikację dokumentacji przetargowej, w szczególności do:

Udział w szkoleniu zalecany jest również wykonawcom biorącym udział w postępowaniach, którzy przygotowują oferty w formie elektronicznej.